Loading...

Dlaczego kierowanie na odbiorców ma znaczenie przy użyciu marketingu mobilnego

Smartfony i tablety z szybkim Internetem z dnia na dzień stają się coraz bardziej przystępne cenowo, co oznacza, że ​​coraz więcej osób korzysta z nich zamiast z komputerów.

Możesz pomyśleć, że możesz polegać na standardowych technikach marketingowych, aby przyciągnąć klientów mobilnych, ale pomyśl jeszcze raz. Jest wiele sprytnych rzeczy, które możesz zrobić, aby zwrócić uwagę ludzi w ruchu.Ustawiaj oczekiwania i dbaj o bezpieczeństwo zgodnie z prawem. Po tym, jak dana osoba się zgodzi, a nawet w trakcie procesu, poinformuj ją, jak często może otrzymywać od Ciebie wiadomości tekstowe. Daj im również opcję „rezygnacji”, jeśli wiadomości są zbyt częste lub jeśli chcą uniknąć ewentualnych opłat za wiadomości. Zawsze dołącz wiersz „mogą obowiązywać standardowe stawki”.Dodaj poczucie pilności lub wartości do działań związanych z mobilną kampanią marketingową. W większości przypadków klienci korzystający z łącza mobilnego lub reklamy oczekują, że otrzymają informacje szybko i w krótkich segmentach. Zamiast próbować umieszczać dużą ilość treści lub informacji za pośrednictwem kanału mobilnego, skup się na krótkich seriach, które mają zapewnić klientom wystarczającą ilość informacji, aby wzbudzić ich zainteresowanie.Rozejrzyj się za różnymi firmami. Wszystkie firmy zajmujące się marketingiem mobilnym różnią się stylem i metodami. Znalezienie tego, które jest najlepsze dla Twojej firmy i Twoich klientów, może być tak proste, jak odwiedzenie ich stron internetowych. Nigdy nie zadowalaj się pierwszym, który znajdziesz bez sprawdzenia, co mogą zaoferować inne firmy.Nie wysyłaj nieuzasadnionych ilości wiadomości tekstowych na telefony osobiste. Telefony komórkowe są bardzo osobiste i wiele osób nie docenia przytłaczania wiadomościami marketingowymi. Staraj się ograniczać liczbę wiadomości do jak najmniejszej, aby utrzymać wysoki poziom zadowolenia z klienta.Budując mobilną kampanię marketingową, musisz przede wszystkim upewnić się, że znasz swój rynek. Jeśli nie możesz zidentyfikować i prawidłowo zaspokoić swojego docelowego rynku, Twoja kampania ostatecznie upadnie i nic nie będzie w stanie jej uratować. Dlaczego kierowanie na odbiorców ma znaczenie przy użyciu marketingu mobilnego

Zidentyfikuj swój rynek i dobrze go poznaj.Nigdy nie zaniedbuj obsługi osób, które nie odpowiadają na Twoją mobilną kampanię marketingową, jeśli chcesz uzyskać jeszcze więcej klientów.

Powinieneś także zrobić więcej, aby przywrócić stałych klientów, ale także naprawić to, co nie działa z Twoją kampanią, aby zachęcić więcej osób do zatrzymania się.Tworząc kod QR dla drukowanych reklam, użyj skracacza adresów URL, aby kod QR był jak najprostszy. Proste kody QR są łatwiejsze do skanowania. Jeśli potencjalny klient będzie musiał wielokrotnie zeskanować kod QR, może się poddać, co będzie kosztować klienta.Wszyscy marketerzy mobilni powinni pamiętać, że marketing mobilny nie jest typową strategią marketingową. W rzeczywistości to wcale nie jest strategia. To po prostu środek komunikacji. Próba podejścia do marketingu mobilnego jak do podstawowego marketingu internetowego po prostu nie wyjdzie ci na dobre.Nie używaj skrótów tekstowych w mobilnym przekazie marketingowym. Chociaż komunikacja między osobami jest akceptowalna, wygląda to nieprofesjonalnie w przypadku firmy. Unikaj także używania wielkich liter w wiadomości. Twoi konsumenci poczują się, jakby ktoś na nich krzyczał. Dopuszczalne jest jednak użycie w wezwaniu do działania wszystkich wersalików.Nie należy lekceważyć potencjału marketingu mobilnego. Korzystanie z metod zaprojektowanych specjalnie w celu przyciągnięcia użytkowników urządzeń mobilnych powinno zapewnić dobrą reakcję. Pamiętaj o tych wskazówkach, przechodząc do marketingu mobilnego. Gdy marketing mobilny jest prowadzony prawidłowo, wyniki mogą być naprawdę imponujące.

Previous post Eliminowanie trudności z zakupami samochodów
Next post Myślisz o marketingu online? Przeczytaj najpierw te wskazówki!